Οι ιδανικοί «πιστοί» για τον Λεμεσού Αθανάσιο είναι οι ανεύθυνοι, οι ασυνείδητοι και οι ανεγκέφαλοι.


Συνεχίζουμε το θέμα. Σε ιστολόγια που δημοσιεύθηκε ο διάλογος του Μητροπολίτη με την πιστή, δημοσιεύονται ερωτήσεις και σχόλια όπως τα παρακάτω:

Αναρωτιέμαι για ποιον λόγο είπε ο Χριστός να ερευνάμε τας Γραφάς. Δεν υπάρχει λόγος. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε τί πιστεύουμε. Δεν χρειάζεται καν να πιστεύουμε. Ούτως ή άλλως, γνωρίζουμε δεν γνωρίζουμε, θα πρέπει να διαγράφουμε όσα διαστρέφει με τα λόγια του και τις πράξεις του ο τοπικός μας Επίσκοπος, επειδή είναι εκτεθειμένος σε πολλές πιέσεις. Αλλά και αυτά που πιστεύουμε δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να συμβαδίζουν απαραιτήτως με τις πράξεις μας. Θα πρέπει να μάθουμε να πράττουμε και τα αντίθετα από αυτά που πιστεύουμε εάν αυτό κάνει ο τοπικός μας Επίσκοπος. Δεν ξέρω που τα λέει αυτά τα Λεμεσοβέζικα στην Αγία Γραφή, αλλά τα λέει ο Λεμεσού Αθανάσιος! Εν ολίγοις, τον Επίσκοπό μας και τα μάτια μας! Στην κόλαση εκείνος; Στην κόλαση κι εμείς! Ο Λεμεσού μας λέει ότι στο τέλος θα πει ο Χριστός : «Θα τους την χαρίσω τεΛεμεσίδικα διότι αν και με πρόδωσαν το έκαναν για να μην κάνουν χαλάστρα στον Επίσκοπό τους»!

Και οι Πρεσβύτεροι έχουν ευθύνη και οι Ιερείς έχουν ευθύνη, λιγότερη, και όσο πάει πιο κάτω η ευθύνη μηδενίζεται. Οι λαϊκοί πλησιάζουν τον κόσμο των αμοιβάδων. Καλό θα είναι να μην σκέφτονται καν. Lemesou speaking.

Και ο Λεμεσού μας λέει καρμπόν τα ίδια με το Ίδρυμα Ροκφέλερ, το οποίο το 2010 εξέδωσε μία μελέτη με τίτλο «Σενάρια για το μέλλον της τεχνολογίας και της διεθνούς ανάπτυξης». Εκεί ασχολείται με τί άλλο; Με μια «πανδημία» και εκθειάζει τις ολοκληρωτικές μεθόδους της Κίνας που πρόλαβε λέει και αντέστρεψε τις καταστροφικές συνέπειές της, θέτοντας άμεσα τους πολίτες σε καραντίνα και κλείνοντας τα σύνορα. Τονίζει η «μελέτη» αυτή ότι οι άνθρωποι γενικώς ήταν διατεθειμένοι να παραδώσουν τις ελευθερίες τους και να δεχθούν πρόθυμα και αδιαμαρτύρητα εντολές από τους ανωτέρους τους για την ασφάλειά τους.

Γίνεται αναφορά στις μάσκες, στον έλεγχο της θερμοκρασίας και στο σύστημα διοίκησης από πάνω προς τα κάτω, το οποίο λειτούργησε μια χαρά, γράφει η «μελέτη». Και το είδαμε αυτό να συμβαίνει παντού. Στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, στα ΜΜΕ, στην δικαιοσύνη, στα εκπαιδευτικά ιδρύματα κτλ. Όλοι έκαναν μόκο για να μην ξεβολευτούν. Το ίδιο απαιτείται και από εμάς, να παραδώσουμε την πίστη μας και να κάνουμε υπακοή στις εντολές των ποιμένων μας για να μην «κινδυνεύσουμε»! Είναι τόσο άγιοι οι Ροκφέλερς που οι απόψεις τους συγκλίνουν με του Λεμεσού ή κάτι δεν πάει καλά με τον Λεμεσού που προπαγανδίζει τόσο γλυκά τις μεθόδους των Ροκφέλερς;

Και οι Άγιοι που είπαν ότι οι πιστοί θα κάνουν χιλιόμετρα να βρουν Ιερέα και να λειτουργηθούν, λάθος έκαναν. Δεν ρώτησαν τον Λεμεσού Αθανάσιο να τους πει ότι εάν γίνουν αναίσθητοι και ασυνείδητοι (όντως σαν τους ανθρώπους ρομπότ της νέας εποχής) θα τα έχουν όλα στην πόρτα τους.

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ στον Λεμεσού Αθανάσιο, να ακούμε αυτές τις ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ την ώρα που τα πάντα καταρρέουν γύρω μ, την ώρα που διψάμε να ακούσουμε έναν καθαρό λόγο που θα μας στηρίξει στην πίστη των Πατέρων.

Την ώρα που ο ευρισκόμενος σε εχθρικό περιβάλλον Βοστώνης διώκεται για το ίδιο πράγμα, ο Λεμεσού Αθανάσιος μέσα από την άνεσή του απαντά κατ’ αυτόν τον τρόπο. Αυτή είναι η συναδελφική στήριξη του Λεμεσού προς τον Βοστώνης και τον κάθε Βοστώνης. Αντί να παροτρύνει τους πιστούς να στηρίζουν τους ομολογητές Επισκόπους, συμβουλεύει να στηρίζουν τους προδότες «για να μην κάνει η κρατική εξουσία κακό στην Εκκλησία»! Ο Βοστώνης δηλαδή με την ομολογία του βάζει σε κίνδυνο την Εκκλησία, σύμφωνα με τον Λεμεσού!


Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού. Ο Άγιος Παΐσιος θα εκκλησιαζόταν και θα κοινωνούσε σε ναό που χρησιμοποιούνται κουταλάκια; Οι πιστοί που θέλουν να μιμηθούν τους Αγίους, όπως οφείλουν να κάνουν, σε ποιο πηγάδι κατούρησαν εάν ο τοπικός τους Επίσκοπος αρνείται να το κάνει;

Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού που στηρίζει και προωθεί συστηματικά τον παπιικό επισκοποκεντρισμό όταν ειδικά διακυβεύεται η Πίστη. Πόσες αλήθειες έχει η Εκκλησία; Μήπως η κάθε Μητρόπολη να έχει τους δικούς της «Αγίους», στα μέτρα του κάθε Μητροπολίτη; Ή μήπως να καταργήσουμε τους Αγίους για να μην σκανδαλίζονται από τους Επισκόπους τους οι πιστοί;

Ας μας απαντήσει ο Λεμεσού. Τι πάει να πει «κάνουν εκεί μία προσπάθεια να μην βρεθούν αντιμέτωποι με την κρατική εξουσία»; Μήπως θα πρέπει να τους πούμε και μπράβο για αυτήν τους την… προσπάθεια; Αν ο ξεπεσμός θέλει προσπάθεια, η ομολογία Πίστεως και ο διωγμός τι θέλει; Και μας λέει εδώ ο Λεμεσού ότι κάνουν αυτήν την προσπάθεια να μην έλθουν σε αντιπαράθεση με την κρατική εξουσία διότι «προφανώς εάν βρει μιαν αιτία (η εξουσία) μπορεί να κάμει κακό στην Εκκλησία». Και τί είναι αυτό που κάνουν τελικώς; Ποιά είναι αυτή η περιβόητη «προσπάθεια» που κάνουν;

Μα πάνε και κάνουν αυτοί πρώτοι κακό στην Εκκλησία και μας το παρουσιάζουν ως «προσπάθεια» να μην επιτρέψουν στην κρατική εξουσία να κάνει εκείνη κακό στην Εκκλησία. Το δικό τους το κακό θα πρέπει δηλαδή εμείς να το δούμε ως «αναγκαίο κακό» ή καθόλου κακό, η σαν κάποιο είδος άμυνας. Το ότι κάνουν ακριβώς αυτό που ζητά η κοσμική εξουσία είναι εντελώς άσχετο και τυχαίο! Και όπως και να έχει, δεν είναι το ίδιο όταν το κάνουν αυτοί. Άλλο να σου κλείνει τις Εκκλησίες ο Κούλης και άλλο ο Τσίπρας. Άλλο να σε αποκεφαλίσει ένας δήμιος της Σαουδικής Αραβίας και άλλο ένας χειρούργος με αναισθητικό.

Όχι, δεν είναι δογματικό το θέμα, δεν είναι ολιγοπιστία, δεν είναι προδοσία της θυσίας του Ιησού Χριστού, είναι άλλη μία «οικονομία» η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με πολλά κουταλάκια για να μην μολυνθούν οι πιστοί από τον ιό!

Όχι. Δεν είπε ο Ιησούς Χριστός να Τον ομολογήσουμε ενώπιον των ανθρώπων για να μας ομολογήσει κι Εκείνος ενώπιον του Πατρός. Να Τον προδώσουμε είπε για να «οικονομήσουμε» τους Επισκόπους μας!!

Αυτές είναι οι Λεμεσοβέζικες εξυπνάδες που καλούμαστε να χωνέψουμε. Παρακαλούμε τους εν Χριστώ αδελφούς στην Κύπρο να μας λυπηθούνε και να σταματήσουν να κάνουν τέτοιες ερωτήσεις στον Λεμεσού Αθανάσιο.