από τον κ. Απόστολο Σαραντίδη

Τα απανωτά πραξικοπήματα της κολυμπάριας αιρετικής ιεραρχίας συνεχίζονται καθώς και τα φαιδρά αναξίων ιερέων, αρχιερέων και αρχιμανδριτών άνευ μάνδρας, λογύδρια και κείμενα. Το «αναξίων» δεν είναι κατασκεύασμα του γράφοντος αλλά ακούστηκε φέτος σε ναούς από το “μικρό ποίμνιο” που ολοένα και συρρικνώνεται, προς Δόξαν Θεού. (Ἔπειτα παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι, οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησάν ποτε εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς τῆς θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός…). (Εγκύκλιος 1848 των 4 Πατριαρχών ως απάντηση στον Πάπα Πίο Θ΄)

+++++++++++++++++++++++

Δύο (2) Θ. Λειτουργίες από τον ίδιο ιερέα ΔΕΝ γίνονται μέσα στην ίδια ημερολογιακή ημέρα στην ίδια Αγία Τράπεζα, πόσο μάλλον όταν τρέχει Μ. Σάββατο. Τώρα, γιατί;

Ούτε Θ. Λειτουργία πριν από Μεσονυκτικό και Όρθρο. Τα διέγραψαν και αυτά. Τώρα, γιατί;

Ούτε πρέπει να συρρικνώνονται λειτουργικά κείμενα. Τώρα, γιατί;

Λειτουργικά, έστω και με συνεχόμενα τμήματα της ημέρας πρέπει να έχουμε Τριήμερο που τώρα έτσι όπως σκόπιμα το μεθόδευσαν οι της ΔΙΣ, δεν έχουμε.

Με το επιχείρημα ότι τελούνται οι ακολουθίες εμπρόθεσμα τη Μ. Εβδομάδα διά λόγους οικονομίας, βγάζουν βλακωδώς το Μ. Σάββατο… Κυριακή. Το δεχτήκαμε ποτέ αυτό; Όχι βέβαια! Τώρα, γιατί;

Φτάνει το δούλεμα δόλιοι όσοι είστε, και η αμορφωσιά σας προσκυνημένοι άπιστοι ακατήχητοι, όσοι πάλι τέτοιοι είστε!

Διαρκούντος του Μ. Σαββάτου, είναι αυστηρή άλαδη νηστεία για το μόνο Σάββατο του έτους. Παζάρι κι εδώ; Μα δεν τους νοιάζει!




Το Πάσχα των Εβραίων φέτος είναι το Μ. Σάββατο.

Απαγορεύεται από την Πρώτη Οικουμενική συνοδικώς, ο συνεορτασμός ή η προήγηση του Ορθοδόξου Πάσχα. Όποιος το κάνει γνωρίζοντας τα παραπάνω, προδίδει την πίστη του και φυσικά υποπίπτει σε κανονικά και δογματικά παραπτώματα και το κυριότερο σε αίρεση, με ποινές την καθαίρεση των ρασοφόρων και τον αφορισμό των λεγόμενων πιστών.

Τώρα, γιατί;

Για όσους ισχυρίζονται ακόμη ότι το Πάσχα το κανονικό των Εβραίων δεν ήταν το Μ. Σάββατο κι ας το γιόρτασαν αυτοί αντικανονικά στις 25/3, ας δουν τι συνέβη στα Ιεροσόλυμα και με νεκρούς στις 1/5. Τυχαία δεν έγινε αυτό. Αλλά δεν βλέπουν. Αφορισμός και καθαίρεση η ποινή για όποιον αναστήσει μετά από 2.000 χρόνια, μαζί με τους Εβραίους. Α΄ Οικουμενική Νικαίας 325. Δογματικότατο το κώλυμα.

Η πρώτη και τελευταία φορά που συνεόρτασε Θεάνθρωπος και Εβραίοι Πάσχα, ήταν στον Μυστικό Δείπνο. Τώρα μάθαμε ότι εκείνο ήταν το… προτελευταίο και τέλος δεν έχει ο κατήφορος προς την συγκρητιστική οικουμενιστική Ένωση που μας προετοιμάζουν, μάλλον το 2025. Οι υπερορθόδοξοι Εβραίοι, μάς το θύμισαν. Αυτοί, πάνε κανονικά, με τον Μωϋσή, όπως και το κανονικό Ορθόδοξο Πασχάλιο.

Ας απαντήσουν οι εξυπνάκηδες που ξεφύτρωσαν, στο ερώτημα γιατί δεν γιορτάσαμε φέτος Πάσχα στις 4 Απριλίου, αφού είναι και μετά την εαρινή ισημερία και μετά την πρώτη εαρινή πανσέληνο, δηλαδή την Κυριακή 4/4/2021 εν τάξει; Διότι υπάρχει το παραπάνω κώλυμα με το πραγματικό εβραϊκό μωσαϊκό Νομικόν Φάσκα που είναι για φέτος το Μ. Σάββατο το δικό μας. Σάββατο Πάσχα δικό τους, άρα ορίστηκε η Ανάσταση την 1η Κυριακή μετά, δηλαδή για την 2/5/2021.

Δεν το γνωρίζουν;

Έπρεπε.

Φυσικά και το γνωρίζουν. Και τώρα που υποτίθεται ότι το έμαθαν μετά από τόσες δημοσιεύσεις, πώς επισκόπησαν;

Από πού να το πιάσεις και ποιον να πιάσεις και ποιον να πρωτοαφήσεις!



Απορία: Αν του χρόνου οι Εβραίοι πάλι αντικανονικά για αυτούς, το γιορτάσουν το Πάσχα τους π.χ. το Σάββατο 4 Ιουνίου 2022, εμείς το δικό μας θα το πάμε την Κυριακή 5 Ιουνίου και όχι μετά το Νομικόν Φάσκα το κανονικό; Διότι ισχυριζόμενοι πάλι οι εξυπνόπουλοι ότι δεν υπάρχει για φέτος δογματικό και κανονικό κώλυμα αφού αυτοί το γιόρτασαν νωρίτερα και δεν συμπίπτει, όποτε αλλάζουν αυτοί το Πάσχα τους να το αλλάζουμε κι εμείς.

Είναι αυτό σύμφωνο με τη Νίκαια;

ΌΧΙ.

Τώρα, γιατί;

Όχι, ήθελαν να αναστήσουν διήμερο συνεορτάζοντας με τους Εβραίους για πρώτη φορά ύστερα από 2.000 χρόνια. Και το κόλπο δεν είναι τόσο από την κυβέρνηση αλλά από την ιεραρχία.

Ο άσχετος θεολογικά Μητσοτάκης στη συνάντηση με τον Ιερώνυμο τού εξέφρασε φυσιολογική απορία αν γίνεται νωρίτερα, και ο δικός μας του είπε, «Ασ’ το θα το κανονίσω». Αυτό λέει ρεπορτάζ που είδαμε. Αν είναι λάθος, μεταφέρουμε λάθος.

Η ιεραρχία έκλεισε τους ναούς και μεταβάλει το Πάσχα. Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια. Τώρα αν πούμε ότι έχει εισχωρήσει μασονία, πόσο έξω πέφτουμε;

Συν όλα τα υπόλοιπα κωλύματα, του διήμερου, της άλαδης νηστείας, της διπλής Θ. Λειτουργίας κλπ. Κατά τ’ άλλα, δεν υπάρχει πρόβλημα επειδή έγινε Εσπερινός, και δεν γνωρίζουμε την ακριβή αναστάσιμη ώρα! Μα ποτέ αφού είναι κινητή εορτή δεν ήταν και δεν είναι ακριβής ούτε η μέρα! Είναι θεολογικά επιστημονικά επιχειρήματα τα προηγούμενα;


Το τεράστιο κώλυμα όμως είναι το Νομικόν Φάσκα των Εβραίων που φέτος συμπίπτει με Μ. Σάββατο. Τώρα, γιατί;

Εξάλλου και το εκκλησιαστικό έθιμο που δεν καταδικάζεται ανά τους αιώνες από τους αγίους και την ορθόδοξη παράδοση, λαμβάνει δογματικό χαρακτήρα. Πόσο μάλλον αλάθητες συνοδικές αποφάσεις 1.700 ετών!

«Ο βασιλιάς είναι γυμνός». Δεν υπάρχουν επιχειρήματα. Αλλά επιβιώνουν λόγω ενός ποιμνίου σκόπιμα ακατήχητου. Οι αδιάφοροι ποτέ δεν μας δημιουργούσαν πρόβλημα. Όσοι πιστοί, ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ.

Αλλά ακόμη και κανένα πρόβλημα να μην υπήρχε – που υπάρχουν τεράστια – το μεγάλο ερώτημα που επανέρχεται είναι: ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;