Υπάρχει μια ειδησεογραφική ιστοσελίδα που λέγεται tribune.gr».

Δεν θα ασχοληθούμε με τις ειδήσεις που προτείνει.

Αλλά έπεσε στην αντίληψή μας, μια προσπάθεια να μας φέρει πιό κοντά στον τεκτονισμό. Στην μασονία δηλαδή.

Την οποία μάλιστα εξυμνεί και παραπέμπει για περισσότερες πληροφορίες, στην ιστοσελίδα των μασόνων.

Πριν λίγες ημέρες δημοσίευσε ένα άρθρο για κάποιο βιβλίο ενός τέκτονα, το οποίο μας «πληροφορεί» ότι οι σοσιαλιστές μασόνοι, πολέμησαν για την πατρίδα.

Με διάφορες αοριστίες και ψέματα, προσπαθεί να γράψει σελίδες (ανύπαρκτες) της ιστορίας.

Σε μια περίοδο γενικής άγνοιας, αδιαφορίας, επιπολαιότητας, ευτελισμού και χάους, βρίσκει ευκαιρία ο τεκτονισμός να απλώσει τα σατανικά πλοκάμια του. Για να κλέψει ψυχές. Για να διαβρώσει ζωές και συνειδήσεις.

Αποδεικνείει ότι η αναρχία ως κίνημα αλλά και ο κομμουνισμός ή σοσιαλισμός κ.λπ. είναι επίσης δημιουργήματα των τεκτόνων.

Ας δούμε το δημοσίευμα του tribune.

Η αρχή γίνεται με τον τίτλο του άρθρου:

Για τον λαό και την πατρίδα: Τέκτονες σοσιαλπατριώτες του ελληνικού σοσιαλιστικού κινήματος

Ύστερα ακολουθεί το άρθρο που διαφημίζει το βιβλίο και προπαγανδιζει την καλοσύνη των τεκτόνων.

………………………..

Ο….. στο βιβλίο του επισημαίνει ότι σε πολλές περιοχές της Ελλάδας γνώρισαν έξαρση οι αναρχικές ιδέες την τελευταία δεκαετία του 19ου αιώνα.

Οι βασικές τάσεις ήσαν τέσσερις: αναρχοσυνδικαλισμός, αγροτικός αναρχισμός, χριστιανοαναρχισμός και η ατομική τρομοκρατία.

Σε άλλο σημείο επισημαίνει ότι στην περίοδο 1893-95 υπήρχαν δέκα περίπου σοσιαλιστικές, αναρχικές και ουτοπιστικές τάσεις και επισημαίνει δύο που μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα:

Οι σοσιαλπατριώτες που ζητούν την εξέγερση των υπόδουλων Ελλήνων, τους οποίους καταπιέζει και εκμεταλλεύεται ο Τούρκος δυνάστης.

Εκδίδουν την επίσης βραχύβια εφημερίδα «Νέος Σοσιαλισμός» στην οποία στεγάζονται και αναρχίζοντες όπως ο Σπύρος Νάγος.

Οι θεοσοφιστές και ουτοπιστές οπαδοί του Δρακούλη, που όταν αποχωρήσουν από το Σύλλογο θα εκδόσουν μαζί με άλλους αντιηγετικούς αναρχίζοντες την εφημερίδα «Σοσιαλιστικός Σύλλογος».

Στο βιβλίο υπάρχει μια δεκάδα αναφορών και στο βουλευτή και δικηγόρο Ρόκκο Χοϊδά θεωρούμενο ως αναρχοσοσιαλιστή και υποστηρικτή και με τις δύο ιδιότητές του, των διαφόρων διωκόμενων αναρχικών της εποχής.

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη έμφαση σε αυτά τα τρία ονόματα. Και οι τρεις ήσαν τέκτονες και μάλιστα προς τιμήν του Σπύρου Νάγου λειτουργεί από το 1949 και η ομώνυμη Στοά.

Έρευνα στις ελάχιστες διασωζόμενες πηγές μελών του Τάγματος εκείνης της περιόδου ενδεχομένως να εντοπίσει και άλλα ονόματα τεκτόνων αναρχικών ή σοσιαλιστών.

Δυστυχώς τα περισσότερα αρχεία έχουν καταστραφεί στις διάφορες περιπέτειες της χώρας και του τάγματος και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο Πλάτων Δρακούλης γεννήθηκε το 1858 και μετέστη στην Αιώνια Ανατολή το 1932.

Μυήθηκε στη στοά Πυθαγόρας στις 10.12.1883.

Ήταν συχνός ομιλητής στη Στοά και δημοσιεύτηκαν και μεταφράσεις του τεκτονικών κειμένων στο περιοδικό Πυθαγόρας, το οποίο ίδρυσε η Στοά, στον τόμο του 1884.

………………….

Ηγήθηκε του αναρχοσυνδικαλισμού και είναι γνωστός και από τις υγιεινιστικές του θεωρίες.

Είχε στενή σχέση με τη «Σοσιαλιστική Αναρχική Επαναστατική Προπαγάνδα» που λειτουργούσε στο Λονδίνο.

Στην Αγγλία πέρασε πολλά χρόνια της ζωής του ως καθηγητής ελληνικών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

Ο Σπύρος Νάγος γεννήθηκε στις 13.8.1869 και μετέστη στην Αιώνια Ανατολή στις 4.9.1933

Το 1904 μυήθηκε στην τότε Στοά Μαραθών.

Το 1905, αν και ήταν νέος ακόμα τέκτονας, ηγήθηκε κίνησης αδελφών που αποχώρησαν από τη Στοά Μαραθών γιατί διαφωνούσαν στην εκτίμηση των εθνικών θεμάτων.

Οι αποχωρήσαντες ίδρυσαν τη Στοά Προμηθεύς και ο Νάγος ήταν ο πρώτος Σεβάσμιος.

Ο Νάγος διατέλεσε μέλος του Συμβουλίου της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος και τακτικό μέλος του Υπάτου Συμβουλίου του 33ο.

Ο Ρόκκος Χοϊδάς γεννήθηκε το 1830 και μετέστη στην Αιώνια Ανατολή το 1890.

Το 1881 ήταν πρόεδρος του παραρτήματος Πατρών του τεκτονογενούς σωματείου «Ρήγας Φεραίος» και όταν ιδρύθηκε η Στοά Πυθαγόρας φέρεται ότι αποτέλεσε μέλος της.

Εικάζεται ότι θα πρέπει να είχε μυηθεί στη Στοά Αρχιμήδης η οποία λειτουργούσε στην Πάτρα.

Ο Χοϊδάς ήταν οπαδός των θεωριών του Σαιν Σιμόν, σαινσιμονιστής όπως αποκαλούνταν.

Ένας περίφημος φιλόσοφος και λογοτέχνης είναι ο τέκτονας Νίκος Καρβούνης οποίος γεννήθηκε στην Ιθάκη το 1880 και μετέστη στην Αιώνια Ανατολή το 1947.

Ο Καρβούνης συνδέθηκε στενά με τη Θεοσοφική Εταιρεία Ελλάδος και τη Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδος (όπως ονομαζόταν πριν τον Πόλεμο η Μεγάλη Στοά).

Σημαντικός γενικά συγγραφέας δημοσίευσε και ανακοίνωσε πολλά σημαντικά κείμενα σχετικά με τη Θεοσοφία και τον Τεκτονισμό.

Διετέλεσε μέλος της εκδοτικής ομάδας του επίσημου τεκτονικού περιοδικού και το 1931 ήταν μέλος του Συμβουλίου της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος.

Μετά την έναρξη του Πολέμου έλαβε μέρος στην Αντίσταση στις γραμμές του ΕΑΜ έγραψε μάλιστακαι το γνωστό εμβατήριο «Βροντάει ο Όλυμπος».

Στα χρόνια του Πολέμου και μετά τη λήξη του είχε διαρρήξει όλους τους δεσμούς του με τον Τεκτονισμό και τη Θεοσοφία.

__________________________

Ας σημειώσουμε, πρόχειρα ότι θεοσοφία, είναι σύνθεση των λέξεων Θεός και Όφις.

Δηλαδή ότι Θεός είναι ο όφις. Το φίδι. Δηλαδή ο διάβολος.

Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει την Σοφία του Αγίου Τριαδικού μας Θεού.

Αυτό φαίνεται και από τα κείμενα τους.

______________________

Επίσης ας θυμόμαστε ότι οι τέκτονες είναι θρησκεία που λατρεύει τον Διάβολο ως Θεό.

Οι τέκτονες ή μασώνοι ή ελεύθερο τέκτονες κ.λπ. δεν δέχονται γυναίκες.

___________________

Καταλήγοντας σχετικά με την ιστοσελίδα Tribune.gr, διαπιστώσαμε ότι έχει φιλοξενήσει κι άλλα άρθρα στα οποία ο στόχος είναι ο ίδιος.

Αναφέρει ότι ένας επίσκοπος κατέφυγε στην δικαιοσύνη ζητώντας την διάλυση της μασωνιας στην Ελλάδα αλλά… έχασε.

Επίσης δημοσιεύει απίστευτες ψευτιές ότι οι σατανιστές μασώνοι, ελευθέρωσαν την Μακεδονία και προετοίμασαν την επανάσταση του 1821.

Κ. Αλ. Π